Ge mig en bok!

Förra veckan skrev jag om en bok som jag beställt på internet och som levererades väldigt långsamt. Eller snarare bearbetades. I fredags fick jag ett mail där det stod att ordern var försenad men att jag naturligtvis kunde avbeställa den.

Bra, tänkte jag, skickade ett avbeställningsmail, och bestämde mig för att köpa den i Medicinska bokhandeln ändå. (Fast det är 50 spänn dyrare). Idag kollade jag min mail. Då hade jag fått ett svar från kundtjänst att min order var avbokad och ett annat mail där det stod att ordern nu hade skickats. Det första mailet var skickat fyra timmar före det andra. Hur ska de ha det egentligen?

Trött på alla turer hit och dit gick jag och köpte en bok. Nu ska det läsas.



Nervsystemet och jag ska umgås i en hel månad till...

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, tänk om det vore så väl. ler .Känner väl dock på mig att jag snart kommer köpa någonting ändå... Jag kan ju alltid spara pengar så jag kan komma och hälsa på dig!

2009-01-27 @ 15:16:06
URL: http://godisikopp.blogg.se/
Postat av: anna g

verka som om boken är kanon,,,,tur att du ska läsa och inte jag. kram

2009-01-27 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0