Så var veckan slut?!

Redan onsdag och veckan går som vanligt för fort. Måndag spenderades i skolan som vanligt, med föreläsningar hela dagen och sen ett låångt möte på kvällen. De andra dagarna har jag såklart också varit i skolan, föreläsningar om en massa tumörer och idag hade vi en obduktion. Idag fick vi till skillnad från förra gången göra lite själva också, kanonkul. Ska dock bespara er från fler detaljer.

Igår tog jag och Jenny mat på stan och sen gick vi på bio. Vi såg en film om leukemi som hette Allt för min syster, tror jag. Den var inte sådär kanonbra med väldigt snyftig och lite eftertänksam.

Idag har det också blivit film, vi såg färdigt Män som hatar kvinnor eftersom det blev lite för sent senast. Den var bra men jag blir lite irriterad när det inte är exakt som i boken.

På tal om bok så har jag varit och hämtat en bok jag beställt på internet idag. Min hittills dyraste bok (890 kr) men det var helt klart värt det när den var på SVENSKA. Hör och häpna.



Den handlar om internmedicin, vi ska smygstarta lite med det i höst och sen ska vi hålla på med det hela nästa år. Kanonkul!

Nu är väskan packad och kylen halvtom, imon åker jag till Göteborg för ett möte om läkarutbildning och sen åker jag hem-hem över helgen. Söndag kväll kommer jag tillbaka hit.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0