Enda riktigt lediga helgen i höst!

Det är ALLTID lika skönt när tentan är över. Tycker själv att det gick ganska hyfsat och tror nog att det ska gå vägen. Efter att den var färdigskriven gick vi till ett café och åt lunch. Det var lite vemodigt faktisk eftersom vi inte ska läsa några fler kurser ihop som hel klass. Från och med måndag är vi uppdelade på 4 st sjukhus och blir då bara ca 30 st i varje klass. Jag ska vara på Karolinska Sjukhuset i Solna nu under hösten och hela nästa år. På måndag ska vi få introduktion hämta riktigt arbetskläder! Sen ska vi under 5 veckor framåt få lära oss hur man lyssnar, klämmer och pratar med patienter. Kul att äntligen få lite nytta av mitt stetoskop. Jag är så laddad att jag till och med lånade några böcker på biblioteket om patientkontakt att läsa i helgen.



Jag ska bara njuta så mycket jag kan av helgen, ta det lugnt och sova. Imon ska jag iofs bära flyttkartonger med en klasskompis men det är kul att umgås så länge vi kan.

Ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0