Bara en dag kvar..

Dagen lång har inneburit tentaplugg. Är så fruktansvärt mycket att lära sig och jag blir helt snurrit. På förmiddagen var det preparatförhör. Ett lungödem och ett seminom senare var jag godkänd. Skönt!

Imorgon väntar mera plugg, med ett litet inslag av tutor. Då ska vi... Nej, jag ska inte berätta vad vi ska göra, kan bli lite magstarkt kanske. Hursomhelst så ser jag mest fram emot fredag kl 13, då tentan är skriven och hösten första hellediga helg börjar. Eller, är det då man ska plugga till omtentan? (Ja, jag missade förra tenta med några få poäng. Grr!)

På tal om bilden i förra inlägget så tog jag det med min mobil, och modellen var inte så samarbetsvillig. Jag tror snarare att hon siktade in sig på tårta eller morfar..

Kanske är dags att sova om man ska orka imon med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0