Sol!

Idag har jag varit ledig hela dan. Framåt kvällningen väntas min vän A, och det ska bli film och mys är det tänkt. Har hunnit med att tvätta, städa och plockat lite hemma. Det är ganska välbehövligt efter några intensiva veckor. Tog fram adventsljusstaken och hängde upp i fönstret. Får nog vänta med att tända den till nästa helg dock.

Äntligen letade solen sig fram igen och det har varit kanonfint idag. Tog en promenad nere vid sjön och jag var inte riktigt ensam om man säger så. Jag tror hela Solna var ute och promenerade.

Ha en trevlig helg, vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur hängde du ljusstaken i fönstret? Låter onekligen lite originellt!

2009-11-22 @ 11:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0