Måndagsshopping...

Idag var min sista dag på vårdcentralen och efter det tog jag en runda på stan. Tänkte börja med julklappsinköpen så jag slipper det sen när alla andra ska ut och handla. Men det känns som om varenda stockholmare tänkte samma tanke som jag för lugnt var det verkligen inte i affärerna. Trots att det var måndag och allt.



Jag funderade en stund på att gå in här, men det är något med det här huset och min studentekonomi som inte klaffar. Vad kan det vara? =)



Jag hamnade som alltid i min favoritbutik. Skulle jag bara få gå i en enda affär i resten av mitt liv, skulle det bli denhär. Och julklappen i den här påsen är till...



MIG! Jag hade ingen julkökshandduk, och spisen behövde också få känna lite adventsstämning. Fint va?

Imon ska jag ner till Huddinge sjukhus, och hälsa på min mentor som är njurmedicinare. Hon brukar alltid vara så gullig och bjuda oss på fika, och sen pratar vi en del innan vi tar en runda på hennes avdelning. Trevligt värre!

Och eftersom Anders slaskar ordentligt, så blir det en fin jul iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0