1:a advent!

Hemma hos mig har det varit fullt va tjejer i helgen. Mycket mys och glögg har det blivit och första ljuset är nästan nedbrunnet till botten. Idag var vi på gudstjänst inne i stan innan jag var tvungen att åka iväg ut till förorten för familjegudstjänst.

Dagens lunch på stående fot: Currykyckling och pasta från Sandys. 39 kr. Helt ok



Efter det pendeltåg, med dimma som enda utsikt.



På gudstjänsten spelade vi drama och jag var dottern i familjen. Vi bakade pepparkakor live på estraden (spisen var visst ganska tung men upp kom den). Hem till familjen denna första advent var en uteliggare.

Nu har jag tagit bussen och tunnelbanan hem och är SUPERtrött. Ska bara ta det lungt ikväll och förbereda lite inför imorgon. Imon ska jag till min vårdcentral för sista gången. Nästa termin får vi en ny, som ligger inom KS Solnas område. Och då ska vi vara där en hel vecka i stötet istället för någon dag här och där.

Trevlig första advent alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0