Måndagssysslor!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Har varit i skolan som vanligt och började redan 8.30. Har vant mig vid att börja vid 9.00 och på morgonen är en halvtimma ganska mycket. Men jag vet att jag har det bra som inte behöver gå upp så tidigt. Kom från skolan ganska tidigt idag med och var ute och sprang en runda. Har börjat springa lite nu igen efter ett ganska långt uppehåll. Det var iaf skönt och kvällen fortsätter med springande eftersom jag tvättar och springer upp och ner till tvättstugan. Jag tycker att det är ganska mysigt där nere, att få stå och hänga tvätt och prata lite med mina grannar. Med betoning på lite. Det yttras inte särskilt många ord.

Oj, nu måste jag ner och tömma lite..



Så, nu hänger det sista i torkskåpet och jag kan sätta igång kvällen vikningsaktivitet. Sen apelsin, sen sova... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0