Så tar vi det en gång till...

Förra veckan fick vi riktig smak på våren och jag hade laddat nu under helgen för att ta fram cykeln, pumpa däcken och börja cykla till skolan igen. Men tji fick jag för såhär såg det ur när jag vaknade i morse:



Och den här bilden känns igen på något sätt, tror bestämt att den har figurerat i bloggen tidigare iår.

Det var förresten inte bara jag som vaknade här hemma imorse. Jenny kom sent igår och sov över. Det var mysigt även om besöket blev ganska kort. Vi hann iallafall med en frukost tillsammans.

Idag har det varit skola för hela slanten. Gick hem vid fyra-tiden och sprang en runda och nu har jag hunnit äta och fixa lite andra saker också. Har tänkt att plugga en stund till innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0