Redan Fredag?

Hej, vad veckan gick fort. Den hann bara starta innan den tog slut. Det har varit en väldigt trevlig vecka och nu ska det bli en om möjligt ännu trevligare helg. Imon ska jag iväg och passa barn igen. Bättre lördag kan man nästan inte få.

Idag slutade jag ganska tidigt och åkte in till stan för att fixa lite saker. Och på något konstigt sätt smög det med en fin skjorta med mig hem. Hur kunde det hända? Nåja, den var iallafall på rea.

På vägen hem hämtade jag ut mitt paket som hade kommit och i det låg ett stetoskop, en reflexhammare och en pupilllampa. För visst måste en riktig doktor ha ett eget stetoskop?

Satt med det om nacken ett tag och kände att det inte var helt lätt. Hur ska jag orka släpa runt på det?



Efter lite fredagsstäd kurrade magen och fredagen till ära blev det en spenatomelett med sallad till. Smaskigt värre...



Ser kanske lite mysko ut men smakade helt ok..

Nu ska jag spendera resten av fredagkvällen med Så ska det låta.

Kommentarer
Postat av: Moa

Klart att du ska ha ett eget stetoskop! Vad rolig du är! Kram

2009-03-15 @ 15:04:28
URL: http://godisikopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0