Pinsamt!

Dagens bloggämne skäms jag nästan för. Men jag bjuder på det. När jag klev innanför dörren idag efter drygt 10 timmar hemifrån så hittade jag något oväntat på mitt köksbord. Där stod nämligen det mjölkpaket som jag öppnade imorse. lagom surt! (I dubbel bemärkelse). Det var bara att traska iväg till konsum och köpa ett nytt så jag har något till gröten och kaffet imon.



Idag har jag varit på vårdcentralen och imon ska jag till sjukhuset i Huddinge och hälsa på min mentor. Det ska bli trevligt som alltid.

Skepp ohoj!

(Och jag vet något som inte kommer stå kvar på köksbordet imon...)

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha! Det behöver du väl inte skämmas för? Kram

2009-03-12 @ 14:01:54
URL: http://godisikopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0