Goda nyheter!

Idag fick jag ett skönt besked: Godkänt på neurologi-tentan. Jag har inte varit så orolig men det är ändå skönt när man klarat det. Nästa vecka är det dags för nästa examination: Praktisk tentamen i anatomi

Ikväll har jag haft en massa KI-studenter på besök. Vi har pratat om vad vi ska göra i Fokus (KI:s kristna studenter) framöver. Och sen har vi fikat också såklart. Jag hade bakat lite halvt misslyckade Dumelkakor. De såg lite konstiga ut men smakade väldigt gott. Jag tror att de blev lite konstiga eftersom jag gjorde dem glutenfria.

Imorgon väntar hemgrupp som vanligt men ändå inte som vanligt. Vi ska nämligen dela våran 14 personer stora hemgrupp till två mindre. Jag tror att det är det bästa att göra även om man kommer sakna de andra jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0