Vardagslyx!

Idag är en bra dag. Den började med en god frukost. Gröt med linfrö som vanligt. Sen bar det av in till Centralbadet för Relax. Några timmars bad i bubbelpool, saltvattenpool och simbassäng. Det var kanonskönt. Och det var nästan helt folktomt sådär en onsdagsförmiddag i juni.



Sedan dess har jag suttit hemma och pluggat. Och luktat på min klorluktande hud. Det var så längesen jag badade i simbassäng att jag nästan glömt hur det luktar.

Snart är det dags att bege mig hem till en god vän för en Mary Kay-kväll. Smink och hudvårdsprodukter ska visas och sen kanske det blir lite trevligt prat också. Får passa på att träffas nu innan sommaren.

Vilken lyxdag det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0