Update...

Som ni märker dras blogghastigheten ner såhär sommartid när jag kan träffa er bloggläsare istället för att skriva här. Helgen passerades med lite studenter, ganska mycket regn och en hel del hemmatid. Sen har det hunnits med en Ullaredsresa och några jobbdagar. I Ullared var det ju som vanligt några fler än mig och Moa men så värst farligt var det inte. Jag fyndade mest välbehövliga varor som shampoo och tvål men också mindra välbehövliga som en väska och nya hörlurar till min MP3. Dessutom letade jag frenetiskt efter en jacka eftersom min andra blev kvar i Stockholm. Det var lite för varmt när vi åkte från Stockholm för att jag skulle behöva någon jacka. Tyvärr höll ju inte den värmen i sig så jag behövde en ny. Hursomhelst så fanns det ingen jacka som jag gillade så det blev ingen. Igår innan jobbet hoppade jag och mamma in på Klädhörnan i Smålandsstenar för att se om de hade någon. Och tro det eller ej, jag hittade en kanonfin för 150 kr. Superbra! Dessutom köpte jag ett par byxor på halva priset.

Midsommar ska spenderas i Aneby. Jag åker upp idag och hem imon eftersom resten av helgen betyder jobb. Just nu skiner solen, vi får väl se om det håller i sig.



Trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0