SSSSSSSSSSSSSOMMARLOV!

Nu är det SOMMARLOV!!!

Tentan är gjord och godkänd. Förra tentan jag skrev kom också tillbaka med godkänt resultat. Skönt!

Helgen spenderades med föräldrarna i storstan. Shopping och fika och mat i en salig blandning. På NK dök Paul Potts upp och sjöng några sånger. Det var häftig akustik i den där stora hallen. Jag provade en klänning för nästan 5000 kr som var jätteful, men det var ändå ganska fin modell.



Nu har jag avverkat första jobbdagen och nu väntar några lediga dar innan det drar igång på riktigt. Jag tar det bara lugnt och försöker njuta av att inte ha så mycket att göra.

Kommentarer
Postat av: Moa

GRATTIS till tentorna!! Skönt att ha allt avklarat innan man går på lov... Tur att klänningen inte var fin...ler. Annars hade det blivit dyrt...Kram

2009-06-09 @ 17:20:09
URL: http://godisikopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0