Tentan över -Jag är fri!

Idag har jag skrivit min efterlängtade hatade osäkra jobbiga stora spännande tenta. Det gick väl lite sådär, får se om det räcker till ett godkänt.

Hursomhelst är jag FRI i tre hela dagar. Då kan jag göra vad jag vill utan att ha dåligt samvete över att plugget väntar. De är så smarta på det här stället. Tre dagar ledigt mellan dessa två terminer och tre månader ledigt i sommar. Kanon.

Imon ska jag bara göra saker som jag själv vill, som att åka till stan en runda, städa lite och på kvällen kommer ett gäng klasskamrater. Vi ska köpa pizza och säga lite farväl till en som ska byta och börja i Umeå istället. Tråkigt för oss men ltie bra för henne.

Tjo flöjt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas att du klarade den!

2009-01-16 @ 15:11:20
URL: http://godisikopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0