Höstterminen avslutad på riktigt!

Igår fick jag tillbaka min tenta med ett GODKÄNT resultat. Det är så vansinnigt skönt. Var ganska orolig innan och kände mig inte alls säker på att jag skulle klara den. Men det gjorde jag och nästan alla av dem jag umgås med i klassen klarade den också.

Så nu lägger jag hösten och det första året på läkarprogrammet på hyllan. Bokstavligt talat. Jag har nämligen lyft upp pärmarna på översta hyllan och tänker inte ta ner dem därifrån förren det är dags för preklintenta. Det är en megatenta som vi skriver efter de två första åren, och då är den på allt vi lärt oss dittlills.



Den här veckan har det varit ganska mycket. Det har varit intensiva dagar med plugg även på kvällarna. Vi bestämde oss för att gå på bio igår och då blev det lite sent så idag har jag verkligen varit trött. Vi såg "The curious case of Benjamin Button". Den handlar om en man som föds som gammal och blir yngre för varje dag som går. Den var nästan tre timmar lång men kanonbra, verkligen värd att se.

Kommentarer
Postat av: Moa

GRATTIS till tentan!! Skönt!

2009-01-31 @ 13:25:44
URL: http://godisikopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0