Ännu fler jubileum...

Idag är en bra dag. Jag är väldigt glad fast jag vet inte riktigt varför. Kanske för att det börjar bli ljusare utomhus. Eller för att jag har varit duktig och suttit och pluggat hela dan och fått ganska mycket gjort. Bara en pluggdag kvar till tentan nu och vi får väl se hur det går. Men helgen som kommer ska bli så skön och så ledig. Eller ledig och ledig, listan med saker jag ska göra fylls på i ganska rask takt men det är bara såna där lediga saker jag ska göra. Som att städa och köpa saker för mina julklappspengar.

Sen är det en annan sak som händer idag. Jag firar ett år i min lägenhet och ett år på läkarprogrammet.  Söndagen den 13 jan 2008 var jag hemma i min lägenhet själv för första gången och packade min skolväska och kolloväskan till dagen därpå. Snacka om nervigt. Så här såg det ut hemma hos mig då:



Det är inte så städat här hemma just nu så det blir ingen dagsbild. Får bli en annan gång. Nu ska jag plugga en stund till tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0