A little bit of sunshine...

Usch, jag saknar mammas och pappas trädgård så här på våren. Det är så härligt att bara kunna stiga utanför dörren och sätta sig och sola. Jag skulle ju kunna göra det här med men det är inte riktigt samma sak. Idag rykte iallafall cykeln fram igen. Och plötsligt insåg jag hur långt man kommer om man cyklar istället för att gå.


Hittade en gräsplätt i Huvudsta

Bestämde mig för att försöka ge det bleka vinteransiktet lite färg. Och det ser ut som om det behövdes.



Nu ska det göras lite chokladbollar, om en stund kommer fyra livskraftare på besök. De gör sin praktik i stan och då passar det väl sig med lite fika hos en gammal TMU-räv som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0