Veckan som gått

Lördag igen och veckorna går så fort. I skolan har vi börjat med rörelseapparaten. Vi ska ta oss igenom muskler, ben och leder fram till jul. Den här första veckan har varit ganska lugn och det är JÄTTESKÖNT! I torsdags var jag helt ledig (inget schemalagt iallafall) och det har inte hänt sen jag började den här utbildningen. Jag tog helt verkligen helt ledigt och gick på stan och shoppade. Sen var jag hemma och slappade innan det var dags för hemgrupp. Nu idag har jag också varit ledig och hunnit med att tvätta och sådär. Man behöver va lite ledig i adventstid.

I onsdags tog jag fram min adventsstjärna, bytte gardiner och gjorde fint.



Sen har jag hunnit med att ha lite besök av goda vänner också. Alltid lika trevligt med sällskap runt kvällsmatsbordet. Och ikväll bär det av hem till Jenny för ännu mer bröllopsplanering.

Som ni ser på bilden så är det inte mycket av snö kvar här, den försvann i torsdags. Och imon, på självaste första advent ska det bli regn och 6 grader varmt. Ingen vidare stämning.

Nu ska jag bara skriva ett inlägg till innan det är dags för en promenad.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ska vi byta julklappar i år? Linnéa tycker det...och jag håller väl med...så vad säger du?

2008-11-29 @ 15:42:14
URL: http://godisikopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0