Tusentals ljus

Här kommer ett litet kvällsinlägg. Helgen har varit super, tagit det ganska lugnt men hunnit med en del vänner. Igår var jag ute hos J och vi pratade bröllop nästan hela tiden. Men det är ju så mysigt att det inte gör något. Lite senare på kvällen åkte vi till Skogskyrkogården och tittade på minneslunden. Det var hur mycket ljus som helst. Synd att jag inte tog med kameran.


Denhär hittade jag på en annan blogg.

Idag har jag varit i kyrkan som vanligt och efter fikat gick jag och en vän hem till Solna. Det tog lite över en timme men det var kanonfint väder och jätteskönt. Nu kom jag precis hem ifrån R där jag, han och E sett en film och ätit hallon och glass.

Nu ska jag sova. Imon väntar en ny vecka.

Kommentarer
Postat av: Moa

Gå gärna in på mix megapols hemsida och rösta på din favoritblogg. Jag har nominerat egoinas.se och om hon får flest röster så vinner jag en rosa dator...allvarligt! mixmegapol.se och sen klickar du på där det står gry söker kvinnliga bloggare...

2008-11-03 @ 11:01:29
URL: http://godisikopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0