Trevlig helg!

Det är alltid lite tomt på bloggen när jag har mycket att plugga. Imon har vi en härlig dubbeldugga. Planeringen är fantastisk som vanligt. Jaja, sen är jag ju ledig hela helgen. Och då ska jag åka ner till Jönköping och träffa goda vänner. Ska bli skönt att bara vara ledig och inte tänka något på skolan. Tror att jag behöver det just nu. Kom på idag att om exakt en månad är jag på väg hem för att fira jul. Det ska också bli skönt.

Inser att jag varit inne på mina få kvadrat sen lunchtid idag. Pluggat och pluggat. Men nu borde väl ändå alla artärer och hormoner stanna där uppe i mitt huvud. Eller helst komma ner till tungan på muntan och till pennan på preparatförhöret. Det gäller ju att ta fram sina kunskaper i rätt stund, eller hur?



Jag sökte precis på november och då dök den här bilden upp. Idag var det kanonhalt när jag gick till skolan. Fick gå i gräset brevid cykelbanan för att inte halka. Fast jag tycker ganska mycket om de här få minusgraderna som vi har haft här uppe nu i ett par dagar. Och jag såg på väderkartan att det ska vara så hela helgen. Gott!

Vi hörs på måndag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0