Min räddare!

För några veckor sen gick min hålslagsapparat sönder. Efter några års tappert kämpande gav den upp. Och sakta men säkert växte min oordning. Papper lades i högar. Kompendie stacks in i pärmar utan att sitta fast. Resultatet av mitt pluggande, när man får sätta in pappret i pärmen, uteblev.

Men så igår bestämde jag mig för att det fick vara nog. Jag begav mig till ClaesOhlsson och spanade i hyllorna. Hittade en för 349 och en för 49. Valet blev enkelt. Ordning är inte värt mer än 49 kr. Inte om man är student iallafall. Och den här blev en del av mitt hem.



Nu är friden tillbaka, ro:n har lagt sig. Papprerna och kompendierna är där de ska vara. Nu kan jag plugga igen. Du är min räddare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0