Matlåda på G!

Medans makaronerna puttrar på spisen hinner jag väl skriva ett inlägg. Kom precis hem från hemgruppen som denna veckan inföll på en tisdag eftersom vi hade dubbelhemgrupp med en annan grupp. Väldigt trevligt var det iallafall. Annars har jag hunnit med att träffa J och J, varav den ena av dem tänker fara till Hawaii på söndag och vara borta jättelänge. En fika på stan blev det. Dagen har för övrigt varit fylld med föreläsningar som vanligt, vi gör inte så mycket annat nu för tiden. Fast imon har jag iallafall sovmorgon till halv elva även om jag tänker infinna mig på KI när biblioteket öppnar kl nio. Det är konstigt vad mycket man får gjort sådär på morgonen.

Ha en bra dag, kära bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Fia

öppnar inte biblan förrän nio?! vad är det för slapp skola du går på?!;)

2008-11-04 @ 23:13:41
Postat av: J

Hej hej! Va gör du nästa torsdag? Klockan 20.00 tänkte jag och ett par av mina kollegor träffas och tävla lite, troligt vis på Stockholms stadsbibliotek. Det är den årliga tävlingen Pumpen som går av stapeln (www.iogt-nto.se/pumpen). Du kanske vill vara med och hjälpa oss?

Kram!

2008-11-05 @ 14:30:22
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0