Gåshud...

Jag går in på tv4.se och kollar läget i Idol och upptäcker att Carola var där igår. Eftersom man kan se Idol gratis på hemsidan sätter jag på det en stund när jag viker tvätten. I slutet av programmet sjunger Carola tillsammans med Idolerna. Och vilken sång är det om inte: I´m gonna keep on singing, I´m gonna keep on shouting, I´m gonna keep on lifting my voice and let the world kvow that Jesus saves! Jag får gåshud över hela kroppen. Det är den första låten på plattan My Tribute. Och i improvisationen i slutet hör man gång på gång: Jesus saves! En fredagkväll i svenska tv med över en miljon tittare. På spåret hade säkert slutat så tittarsiffran var säkert ännu högre så här i slutet av programmet.

Och såklart ligger det redan uppe på YouTube...

http://www.youtube.com/watch?v=9AleffdQODI

Man kan tycka vad man vill om Carola, men i sådana stunder, när hon sjunger istället för att prata så kan man inte annat än att tycka om henne. Eller iallafall tycka att hon är bra för Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0