Våren, vart tog du vägen?

En helt klart berättigad fråga så här bland alla molnen. Idag har det i alla fall varit lite bättre än i helgen då det bara regnade. Men var gjorde väl det när man fick spendera söndagen med gamla och nya vänner och möten och taco. Vi startade i kyrkan kl 11, tog en kyrkfika på det innan vi begav oss ut på stan en runda. en fika på MC och lite mera stan för att sedan laga tacos hemma hos några tjejer. Sedan begav vi oss ut till Hovet där vi och 1000 andra fick vara med om en fantastisk kväll. En bra talare tillsammans med några lovsångsledare kan inte bli så mycket mer än fantastisk. Allt gick under namnet Passion och det är en världsturne som ska åka runt till 16 stora städer de närmsta månaderna.



Och så var det måndag igen och dagarna bara rullar på. Ännu ett projektarbete har startats och muntlig redovisning är på torsdag. Fick ett mail idag om att våran grupp måste hålla redovisningen på engelska eftersom vår lärare inte förstår svenska. Ibland gillar man inte att man läser på Karolinska. Allt är så internationellt. Och problemet är att jag inte är så internationell.

Idag har jag hunnit med matinköp, ett besök hos frisören och matlådalagning. Dessutom ett samtal med farfar som fyller år idag. Imon kommer brorsan och på onsdag kommer en kompis. Nu måste jag snart ner till tvättstugan.

Var det denna veckan jag skulle plugga till tentan?

10 dagar kvar till tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0