Puh!

Har precis städat av min lägenhet och det behövdes verkligen. Och det är alltid lika skönt när det är gjort. Annars har dagen inte varit så spännande. Vi jobbade med vårat projektarbete om Levern som ska redovisas imorgon. Jag är ganska säker på att vi blir godkända. Och sen hade vi lite information om tentan också. Vi fick bland annat se statistik på hur de som har gjort den innan har klarat den. Snittet låg på 85 %. Jag känner mig inte säker men ganska lugn. Det är ju trots allt två veckor kvar.

Nu ska jag strax iväg på hemgrupp. Vi är ett gäng från kyrkan som träffas varje torsdag. Jag har bara varit med en gång innan men då var det väldigt trevligt.

14 dagar kvar till tentan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0