29 maj

Dagen som jag väntat på hela våren.

Och nu är det dags för det allra sista rycket. Kaffet är snart klart och tillsammans med det ska jag gå igenom allt en gång till har jag tänkt. Läget känns ganska bra men man ska nog inte säga för mycket. Men redan nu finns en lättnadskänsla över att jag inte kan göra så mycket mer åt saken. Det är bara att sova ordentligt och göra sitt bästa imorgon. Dagen till ära är det ju en irakiska konferans här i Stockholm också. Hoppas alla mina klasskamrater vet om det så de åker i god tid. Sen ska vi ju få ett fantastiskt tentaväder också. 24 grader och sol. Och vi som ska sitta inne hela dagen. Tack för den.

Befrielse och hemresa väntar alltså till helgen och sedan sommar!

En dag kvar till tentan. Imon gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0