Sista semesterhelgen!

Innan plugget börjar på måndag har jag en skön semestrig helg tillsammans med M och L. Imorgon väntar Mamma Mia i globen. Vi bokade biljetterna tidigt i våras och nu är det äntligen dags. Men vi startade semestern redan igår med den sköna och bekväma Bus4you-turen upp till stan. Tur för mig att jag hade två personer extra med mig för packningen var STOR.



I sommar har jag fått en fin väska av min mamma som jag kan ha när jag åker hem bara över helgen. Den var inte riktigt såhär blommig som denna utan mer helsvart. Och i väldigt lagom storlek.

Lägenheten har fått klara sig nästan helt själv i sommar. Mamma och M:s mamma var uppe en gång i juli men annars har den stått tom. Men luften var helt ok och dammet låg ganska tunt på golvet. Inte farligt alls!

Idag satte jag iallafall upp mina nya gardiner som jag sytt i sommar, utan att putsa fönstrerna innan (Förlåt mamma!). Fönserputsningen får bli en annan gång. Jag vet inte riktigt om jag tycker om de nya gardinerna. Det blev väldigt vitt!



Jag får väl byta om jag ångrar mig..

Lägg väl märke till den lilla matchande duken på nattduksbordet!

Kommentarer
Postat av: Calle

gött att du är tillbaka

2008-08-30 @ 12:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0